2010. augusztus 3., kedd

Babos Tímea

Sziasztok,

Az utóbbi hetek mozgalmassága után végre van egy kis időm, hogy beszámoljak az engem ért érdekes dolgokról.

Gondolom, sokan hallottatok már róla, hogy idén Szingapúrban kerül sor az első Ifjúsági Olimpiai Játékokra. Az esemény az egész világ junior sportolóit izgalomban tartja, így engem is. A magyar csapat augusztus végén kel útra, és természetesen alig várom, hogy elinduljunk.

Az olimpiai fogadalomtételre, amelyen összesen 51 sportoló vett reszt, pénteken került sor. A Syma csarnokban találkoztam először az olimpiai kerettag többi tagjával. 10 órakor átvettük az egyenruháinkat, kezdve a sport-, majd a ,,felvonuló’’ ruhákkal. Mindenki egyénre szabott cipőt is kapott; szerintem nagyon csinosak leszünk.




A próbáról doppingvizsgálatra rohantam. Nem mondom, nem életem legszebb percei ezek, meg akkor sem, ha ezen a vizsgálaton mar párszor átestem. Nem könnyű dolog akkor, abban az időben, eleget… na de ebbe ne is menjünk bele…

Ezek után jöhetett a közös ebéd; itt megbeszéltük a fontosabb dolgokat csapatvezetőinkkel, valamint a MOB képviselőivel. Elhangzott, hogy mikor-hogyan kell viselkedni, mikor-hol mit kell viselni, elmondták az indulás, valamint az érkezés időpontjait, illetve a szokásos bátorító beszédek is megvoltak, melyeket Kokotól es Egerszegi Krisztinától hallhattunk.

Kora délután az Urania mozihoz mentünk, mert ott rendezték a fogadalomtételt. Persze a rendezők nem bízták a véletlenre a dolgokat, ezért nem egyszer elpróbáltuk a forgatókönyvet. Mondhatjuk, hogy megérte, hisz az este nagyon jól sikerült. Ezt nem csak azért mondom, mert mi jól végeztük a dolgunkat, hanem azért is, mert a műsorok is nagyon élvezetesek, jól koreografáltak voltak.

A napot egy kisebb állófogadással koronáztuk meg, de sajnos nekem nem itt volt vége a napnak, mert Sopron az meg bő 2 óra autóval Budapestről. Persze nem bánom, hogy egy ilyen szép nap után kellett meg kocsikáznom egy keveset.

A héten egyébként pihentem, Zalakaroson voltam anyukámmal es a nőveremmel, de hétfőtől újra a felkészülésé a főszerep. Az Olimpia után utazom Angliába apukámmal, majd pedig New Yorkba, a US Openre.

A következő bejelentkezésemig mindenki vigyázzon magara, sziasztok,
Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése