2010. augusztus 6., péntek

Benik Balázs

Sziasztok!

Mozgalmas napokon vagyok túl – noha ezek nem kapcsolódtak szorosan az autósporthoz –, ezért is jelentkezem csak most.

Részt vettem például egy éjszaka erejéig a többek között Rudol Péter által fémjelzett Üvegtigris 3 című film forgatásán, amelyen igazán érdekes élményekkel gazdagodtam. Volt egy versenyzői asztal, amely körül ott ült Talmácsi Gábor és a menedzsere Stefano Favaro, a Szalay Balázs, Bunkoczi László kettős és csapatfőnöke Németh Ottó, no meg a menedzserem Rácz Félix és én magam. Rá kellett jönnöm, hogy az időjárás nem csak az autóversenyzők dolgát nehezíti meg, hanem például a filmesekét is, többször kellett lebontani, letakarni a díszleteket, mert esett az eső, s így történt, hogy este nyolctól hajnali fél ötig tartott a forgatás.
A színészek nagyon kedvesek voltak velünk, mert most tényleg velük is kapcsolatba kerültünk. Talán kevesen tudják rólam, de én korábban is vettem már részt filmforgatáson, igaz, akkor kaszkadőr szerepben. Ez most sokkal érdekesebb volt számomra.

Néhány nappal később megint nosztalgiázhattam: gokartversenyen vettem részt a Talmácsi napon, s akkor is esett az eső. A legjobban talán akkor, amikor a futamunk volt, úgyhogy a végén körülbelül húszliternyi vizet csavartam ki a tűzálló ruhámból, és hazafelé egész úton fűtöttem, hogy ne kapjak tüdőgyulladást.
A viadalt viszont nagyon élveztem, még akkor is, ha egy gokart megállt alattam, egynek defektes lett a kereke, a harmadik pedig a jobbos kanyarokban nem akart elfordulni. Ezután egyébként elgondolkodtam, kell-e még versenygépbe ülnöm az idén...
Az eredmény az ilyen bulis rendezvényeken nem számít, én mégis szerettem volna megmutatni, hogy mit tudok. Persze, nem annyira, mint mondjuk egy országos bajnoki futamon...

Ami a folytatást illeti, egyelőre nem tudom hogyan tovább: úgy tűnik, lesz lehetőségem néhány tesztre az idén, hogy előkészítsük a következő szezont. Egyelőre ez az összes rövid távú tervem – hamarosan újra jelentkezem.

Sziasztok,
Balázs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése