2010. június 22., kedd

Babos Tímea

Sziasztok,

Mivel már mindenki Wimbledoni lázban ég, gondoltam, én is írok egy kis bejelentkezést. Jelenleg Roehamptonban tartózkodom, egy 1-es kategóriás junior versenyen, ami egyébként Wimbledon előversenyeként is szolgál. Az edzőimmel történt előzetes megbeszélés eredményeként most csak egyéniben játszom, hogy legyen lehetőségem edzeni.

A versenybíró Trevor Adamson nagyon jó ismerősöm, így szerencsére megígérte, hogy reggel fogom lejátszani a meccseim, így délután marad időm tréningezni. Tegnap egyébként az LTA (Lawn Tennis Association) füves pályáin edzettem. A létesítmény fantasztikus, és a pályák hibátlanok. Vicces volt, ugyanis tegnapra rossz időt jósoltak és így fedett pályát is foglaltam. Amikor feliratkoztam a fedett pályára, közölték velem, hogy sajnos csak másodikként kaphatom meg az edzőpályát, ha nem gond, ugyanis Andy Murray is jönne…

A felkészülésem egyébként jól sikerült. A budapesti szép emlékű verseny utáni reggelen már repülőre ültem, és indultam is Londonba. Apropó, Budapest. Ezúton szeretném megköszönni mindenkinek, aki kijött a Grand Slam Parkba és szurkolt nekem. Külön köszönet Gáspár Balázsnak és családjának, hogy a Pesten tartózkodásomat kellemessé tettek. Fantasztikus érzés volt itthon játszani és főleg jó eredményt elérni. Köszönöm szépen a szurkolást mindenkinek, így a Felix Promotion munkatársainak is.

De most vissza Londonba. A reptéren az akadémiai igazgatója vart, ugyanis a Roland Garros győzelmem óta nem látott. Az akadémián szokás szerint nagy szeretettel fogadtak, és nagyon megbecsülnek. Az elmúlt heten rengeteget készültem füves pályán, és több alkalommal voltam a sportpszichológusnál is.

Úgy érzem, hogy jó formában varom Wimbledont, de azért meg ez az egy hét edzés és versenyzés sem fog tartani. Tegnap csatlakozott hozzam édesapám is, aki születésnapját ünnepelte. Sajnos tortát nem kapott tőlem, de azért felköszöntöttem.
Ami Wimbledont illeti, a junior versenyszámok szombaton kezdődnek. Párosban most is az amerikai Sloane Stephens-szel indulok és remélem, hogy ismét jól szerepelünk. A füves pálya az egyik kedvenc borításom, úgyhogy tényleg várom már a kezdést.
Jövő héten újra jelentkezem, immár Wimbledonból,

Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése