2011. február 16., szerda

Babos Tímea weboldala

Sziasztok!

Most, hogy megjelent az új weboldalam, én is megkezdem soraimat. Természetesen nagyon izgatott vagyok, hogy saját oldalam van, és szerintem nagyon szép lett. Remélem, Nektek is tetszeni fog és ígérem, hogy rendszeresen fogok jelentkezni a Blog rovatban, hogy beszámoljak a mindennapjaimról. Mondanom sem kell, a facebook oldalam továbbra is működik (www.facebook.com/timeababos), ahol rendszeres rövid hírekkel jelentkezem a világ minden tájáról.

Amint azt már tudjátok, a múlt héten a Federation-kupán játszottam Izraelben, ahonnan vasárnap érkeztem Sopronba. Sokat nem maradhattam otthon, kedden reggel már edzésem volt Budapesten. Sok a tennivalónk a következő versenyig, hisz a Fed-kupán szerzett tapasztalataimat, észrevételeimet be kell épitenünk a játékomba. Ez nem egyszerű, de most, hogy egy versenyen játszhattam a legnagyobb játékosokkal, köztük a világelső Wozniackival és a top 10-es Azarenkaval, illetve Radwanskaval, tudom, hogy mit kell tennem a top100-ba kerüléshez.

A héten napi 2 tenisz és 2 kondiedzésem volt, de néha szerepel masszázs, gyógytorna vagy épp pszichológus is a programban. Nagyon jól érzem magam Budapesten; élvezem az itteni életet, edzéseket, ugyanakkor viszont már várom a következő versenyemet. Február 22-én indulok Mexikóba, ahol egy 220.000 dolláros WTA és két 25.000 dolláros ITF tornán fogok játszani.

Érdekes túra lesz, és nemcsak azért, mert különböző erősségű tornákon fogok szerepelni, hanem azért is, mert most először fogunk együtt utazni edzőmmel, Barátosi Levivel. Mindenesetre drukkoljatok és figyeljétek a site-ot újabb hírek miatt.

Remélem, mindenkinek tetszik az oldal, kellemes böngészést kivánok.

Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése