2010. április 7., szerda

Babos Tímea

Sziasztok,

Igaz, hogy nemrég jelentkeztem, de új fejlemények vannak, amelyeket szeretnék megosztani Veletek.

Továbbra is Londonban vagyok, a Gosling Akadémián, és úgy néz ki, a következő 2-3 hétben ez így is marad, hiszen a túra, amit terveztünk Koreába valamint Japánba, a bokasérülésem miatt sajnos nem jöhet létre. Igaz, előzetesen azt mondta a fiziom, akiben teljes mértékben megbízom, hogy már csak pár nap, és fájdalommentes lesz a bokám, de úgy néz ki, a vártnál súlyosabb a sérülés, amit főként a múltban elszenvedett ficamaimnak köszönhetek. Ennek ellenére megpróbáltam terhelni picit, hogy kiderüljön, akkor mi történik, de természetesen nem történt csoda, és újra bedagadt. Plusz valószínűleg egy hosszabb repülőút sem tenne jót neki. Ezért úgy döntöttünk, hogy ezek a versenyek nem annyira fontosak, mint a jövőm. Hisz ha bármi baj történne vele megint, az már hosszabb hónapokra is kivehet a játékból, amit persze nem szeretnék. Ennek megfelelően inkább tovább kezeltetem, és megpróbálom minél jobban megerősíteni, hogy a jövőben ne legyen több problémám vele. Ez körülbelül 4 hétig tart, utána remélem, már alkalmas lesz a versenyzésre. Persze nem lógatom a lábam, megvan a következő hetekre a terv. Most pár napig a tenisz kizárólag csak helyből mehet, aztán fokozatosan kezdek majd mozogni, ahogy erősödik a bokám. Emellett rengeteg fitneszem van, ez főleg erősítésből áll, de a boksz, az úszás illetve a biciklizés sem maradhat el, hisz a kondimat szeretném megtartani, és ha majd újra teljes erőbedobással játszhatok, akkor azzal már nem kell külön foglalkoznom, hanem csakis a teniszemre és a következő versenyeimre figyelhetek.

Versenyekről jut eszembe, meg is van az új programom, Európában folytatom tornáimat, Olaszország, Csehország illetve talán a legkiemelkedőbb Franciaország és a Roland Garros lesznek soron. Tehát továbbra is van teendőm, de most a legfontosabb a jó rehabilitáció, és az, hogy kész legyek a salakpályás szezonra.

Persze ez így most elég szomorúan hangzik, és bevallom, én is az voltam, de amíg ezen az oldalon kicsit peches vagyok, addig a másik oldalon pedig nagyon szerencsés. Miért is? Képzeljetek, kaptam egy nemzetközi ruhaszerződést, amit nagyon köszönök Nővéremnek, úgyhogy ezentúl majd K-Swiss-ben láthattok játszani. El sem tudom mondani, mennyire örülök, hisz nagyon tetszenek a ruháik, és mint tudjuk, a cipőik a világ egyik legjobb, ha nem a legjobb cipői. Még egyszer köszönet ezért!

Remélem, kellemesen teltek a húsvéti ünnepek, hamarosan jelentkezem, addig is minden jót Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése