2010. március 3., szerda

Sziasztok!

Örömmel jelentem, hogy sikerrel vettem a gimnáziumi vizsgáimat!

Szívesen mondanám, hogy éppen a vizsgák fáradalmait pihenem ki, de ez nem lenne igaz, ugyanis már Londonban vagyok a Gosling Akadémián és gőzerővel készülök az elkövetkező hónapok versenyeire. A legközelebbi uticél Jersey szigete lesz Angliában, ahol egy $25k versenyen veszek részt. Szerencsére itt a főtábláról indulhatok, a tavalyi top3-as junior világranglista helyezésemnek köszönhetően. A Nemzetközi Tenisz Szövetség (ITF) szabályai szerint bármelyik top 10-es junior játékos 3 szabadkártyát igényelhet különböző kategóriájú versenyekre, hát én ezt választottam elsőként.

Jersey egyébként nem lesz idegen számomra, korábban már jártam itt, és a döntőig jutottam. Pár hónapja nagyon élveztem a verseny hangulatát, úgyhogy remélem, hogy most is hasonló lesz.

Szerencsére a versenyig még van bőven időm felkészülni, ugyanis az utóbbi 10 napban főleg a fitneszre és az állóképességre helyeztük a hangsúlyt édesapámmal. Napi hármat edzettem, egy kardio, egy súlyzózás/úszás/vagy újabb kardio, illetve egy tenisz. Ezúton szeretném megköszönni Úr Csaba segítségét, aki rengeteget játszott velem és magasabb szintű teljesítményre sarkallt. Köszi, Urka!

Az iskolai vizsgáim nagyon jól sikerültek, még a matek és a fizika is . Persze rengeteget készültem a vizsgákra, de nekem nagyon fontos, hogy a tenisz mellett az iskolai eredményeim is jók legyenek. Köszönettel tartozom ismét a Berzsenyi Dániel Evangélikus Líceum tanárainak a felém mutatott türelmükért.

A vizsgák végeztével megajándékoztam magam egy lazulós nappal: találkoztam pár nagyon régi és jó barátommal, illetve vettem magamnak egy szupercsinos inget. Végre eltölthettem egy kis időt régen nem látott anyukámmal, nagyszüleimmel és távolabbi családommal is. Máris hiányoznak!

Azt hiszem, dióhéjban ennyi történt velem. Köszönöm a támogatást,

Timi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése