2010. február 25., csütörtök

Benik Balázs

Több megkeresés is érkezett felém, hogy indítsak blogot. Úgy gondoltam, hogy miért ne?!.. Belevágok!! Ha lesz olyan, hogy már jó pár napja nem jelentkezem, akkor előre is elnézést kérek olvasóimtól! Nos..Vágjunk bele!

Négy napig síelni voltam, egy korábbi támogatómmal (az OMV-vel) és partnereivel – ami azért fontos, mert újabb jó barátságokat kötöttem, a síelést pedig tekinthetjük a felkészülés részének, vagy erőnléti edzésnek, ha úgy tetszik.

Szerencsére viszonylag kevés eséssel megúsztam, igaz, ez annak is köszönhető, hogy nagyon óvatos voltam, mert semmiképpen sem szeretnék megsérülni a szezonkezdet előtt. Tudom, hogy megy ez, az egyik kollégámon már az első napon átgázoltak (egy másik síparadicsomban, de ugyanazon a napon, amelyen mi is érkeztünk), úgyhogy hamarosan operálják a kulcscsontját.

Na, gondoltam, én ezt nem kockáztathatom.

Azért jól éreztem magam.

Tudni kell, hogy nem szeretem, amikor az arcomba esik a hó, amikor semmit sem látok, szeretem viszont – s talán ez nem lesz meglepő... – sebességet a sípályán is...

Ja, és amíg el nem felejtem, van egy új kedvencem: a snowboard. Már korábban is tetszett, egyszer ki is próbáltam, és jövőre már intenzívebb snowboardozást tervezek.

Azért tetszik, mert extrémebb, mint a sí, ha valaki egyszer megtanul normálisan menni snowboarddal, az biztosan élvezetesebb, mint a sízés, arról nem beszélve, hogy a bakancs is sokkal kényelmesebb, nem szorítja úgy el a lábat. Viszont tény, hogy nagyobbat lehet vele esni.

Visszatérve a felkészülésre: ez is egy része volt, de persze a szórakoztatóbb része, mert a futást kevésbé élvezem – ennek ellenére tudom, hogy muszáj. Van rajtam egy-két fölös kiló, amit le kell dolgoznom akkor is, ha úgy érzem, hogy az erőnlétem megfelelő, s egyelőre úgy gondolom, nem hagyott rajtam nyomokat az egy év kihagyás.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése