2010. február 17., szerda

Babos Timi

Folyt....

Persze, hazudnék, ha azt mondanám, hogy az Open csak a teniszről szólt. Jó hírként szeretném közölni, hogy az Ausztral Openen mutatott játékom után külföldi menedzsercégem és az Amerikában nekik dolgozó nővérem segítségével aláírtam egy újabb Tecnifibre utó- és hurszerződést! Megtisztelve érzem magam, hogy a Tecnifibre Team tagja lehetek újra, és az argetin klasszis, Gisela Dulko után a 2. számú női játékos lehetek a cégnél.

Az Openen talán a legjobb élményem a már említett külföldi menedzsercég vezető klienseivel való találkozás volt: Caroline Wozniacki és a Bryan ikrek egyszerűen szuperek! Caroline már hallott rólam, hiszen nem sokkal idősebb nálam, és a nőverem az ő PR menedzsere. Sajnos túl sok időt nem tölthettem a világszerte népszerű ‘Caro’-val, mert épp a reptérre igyekezett, de arra még éppen volt időnk, hogy nekem adja a US Openen hordott exkluzív, kereskedelmi forgalomban nem kapható Stella McCartney-Adidas ruháját. Biztosítottam róla, hogy csak nagyon fontos meccseken fogom hordani a ruhát, és ő megígérte, hogy a következő Grand Slam-en megint ajándékoz nekem egy újabb ruhát. Azt hiszem, ezzel a gesztussal szerzett magának egy újabb rajongót.



Ami a Bryan testvéreket illeti, szerintem egyszerűen zseniális párosjátékosok. A menedzserük által találkoztunk velük, édesapám és én. Bob és Mike mindketten nagyon kedvesek voltak, és meghívtak minket a Nestor/Zimonjic elleni Ausztral Open döntőjükre. Bob még hozzátette, hogy egy kis extra drukkolás elkel majd nekik, ugyanis a Nestor/Zimonjic duo sok borsot tört már az orruk alá. Nem mondom, hogy Apa és az én drukkolásom miatt, de az ikrek végül elhoztak a trófeát, mi pedig nagyon jól éreztük magunkat a Bryan-páholyban a pálya mellett.

Az Ausztral Opent követő hét Tasmaniában viszonylag eseménytelenül telt, azt leszámítva, hogy életemben először indultam és nyertem főtáblás meccset egy $25k versenyen. Ezt szerintem csak több és jobb győzelmek követik. Az engem megverő kínai lány egyébként párosban még mindig top20as játékos, és 3 Grand Slam páros trófea tulajdonosa. Apropó, páros: ebben a műfajban az orosz Anna Marenkoval egészen a döntőig meneteltünk, ahol egy nálunk jóval tapasztaltabb és magasabban rangsorolt duotól kaptunk ki, de kezdetnek ez nem is olyan rossz.

Jelenleg Sopronban vagyok, Anyukám elkényeztet a hazai ízekkel. Erre a hétre pihenőt kaptam, de szorgalmasan tanulok, ugyanis jövő héten vizsgázom a gimnáziumban. Drukkoljatok!

Köszönöm mindenkinek a támogatást, szurkolást. Külön köszönet Édesapámnak, aki elviselt Ausztráliában és jó tanácsokkal látott el, Édesanyámnak, aki hajnalban ébredt, hogy online kövesse a meccseimet, a Felix Promotion munkatársainak, hogy lehetővé tették ezt a blogot, és az értem szorítóknak! A következő blog entry-ig üdv mindenkinek..

2 megjegyzés:

  1. Koszi ezeket a bejegyzeseket! Jo volt olvasni rolad. Sok szerencset es sikert a tovabbiakban is!

    VálaszTörlés
  2. Hajrá Timi! Eddig is sok örömet szereztél nekünk, reméljük, a felnőttek között is büszkék lehetünk majd rád.

    VálaszTörlés