2010. június 8., kedd

Benik Balázs

Sziasztok!
Először is, bocs, hogy régen nem írtam, de zajlottak körülöttem az események. Talán tudjátok, hogy a legutóbbi országos bajnoki futamon, a navigátorom, Lukács József, vagyis Josy gerincsérülést szenvedett az egyik ugratónál.
Ez két dolgot jelentett: az egyik, hogy folyamatosan rajta kellett tartanom a szememet (hála Istennek jobban van és a fűzővel, amit kapott, már mozogni is elég jól tud), másrészt új navigátor után kellett néznem. Horn Albert mellett döntöttem, akinek van rutinja a terepraliban, s bár teszteltünk egy rövidet, az igazi összeszokást az első verseny jelenti majd, ezen a hét végén, Fábiánsebestyénben.
Ami a hétköznapokat illeti, azok legfőképpen munkával telnek, de szerencsére azért tudtam időt szakítani arra is, hogy a családommal elmenjek egy hosszú hétvégére kikapcsolódni. Az nagyon kellett, mert így hosszabb időt tudtam eltölteni a feleségemmel és a kisfiammal.
Most azonban már újra a versenyre fókuszálok.
Szurkoljatok nekem a hétvégén!
Köszi! Sziasztok,
Balázs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése